Wednesday, September 21, 2011

~ New Baby Born ~

Tanggal 20.09.2011..cicit kedua arwah Haji Majid Enti akhirnya keluar juga pada awal pagi....baby boy yang lahir dengan berat 2.9kg mimang cumil...aku rasa mo picit2 saja..tapi, sempat cium ja..
bila nampak baby baru ni..rasa sungguh indah ciptaan tuhan..kecilnya manusia bernama baby ni...rasa bergegar juga pegang pipinya, jari2nya, tangannya...tapi, rasa ingin tahu bagaimana rasanya kulit baby baru lahir ni mimang memungkinkan aku untuk memegangnya....

siuk tidak terhingga....rasa macam aku yang terlebih excited daripada bapa dan mama nya..hi hi hi.... maklumlah aku anak pertama..jadi belum terasa memegang baby yang baru lahir...baby kakak ku yg 1st dulu pun..aku ada d bumi kenyalang..nda sempat memegang baby hannah..sekarang xbule sda panggil dia baby hannah..kena panggil c kakak saja..^_^,,



Ini seja gambar yang sempat aku ambil semalam..just enjoy it...^_^,,V so happy for my cuz lina ramsah and arnold marcial...suda sepasang sekarang...alai junior suda keluar...
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2382793058146&set=a.2378772317630.136779.1500315103&type=1&ref=notif&notif_t=photo_comment&theater

2 comments:

Lina said...

wah2..ada blog yah! nda mngasitau..keyna punya URL br suda..ko kena follow balik..

sarah said...

aik..lma sda ni keyna..c kak siti pun lma sda add aq...ok2...nt aq follow..^_^