Wednesday, February 06, 2013

Next Plan ~ D.I.Y Veil Nikah

Ok..My Big Day nda lama lagi...nda terasa suda tu masa tp aku sma c Mr.Tunang blum lagi cari baju nikah mahupun baju sanding tu hari bersejarah kami...My Sist. Lina pening2 kepala sda tuh balik2 mengasi ingat kami cepat2 buat segala persiapan..

Another 3 months lagi...tp apa2 pn belum buat...baru tu tag thank u seja suda siap... hahaha...gila kan...

Mr. Google juga la penyelamat aku dalam hal2 yang di luar bidangku..contohnya, cara menjahit veil untuk majlis akad nikah nanti.. rupa-rupanya sanang seja tuh.. bule jahit sendiri.. dapat jimatkan kos lagi ni..hhihihi...yang penting veil tuh nanti cantik, nice and pretty outfit untuk aku nanti... Alhamdulillah, bukan mo memuji diri sendiri tapi nasib aku baik sebab dalam beberapa perkara aku cepat pikap.. bila aku cakap aku bule buat selalunya menjadi la...I hope so for this one.. yang penting ada basic cukup suda..jahit hantam2 seja la..yg penting siap daripada xda kan...thank u so much kepada blogger2 yang baik hati mo kongsi ilmu...In Sha Allah banyak pahala kamurang daripada berkongsi ilmu dan idea ni...^^,

Doakan aku berjaya ya...Amin Rabbal Allamin....

Contoh Veil Shap

No comments: